7,0

  • Sfeervol bungalowpark
  • Heerlijk! Direct aan het strand
  • Mooi zwembad en apart kinderbad

Natura Park Village Hotel & Spa is een heerlijke plek om te gaan genieten van de Griekse zomer. Het sfeervolle, moderne park bevindt zich op het eiland Kos en ligt naast het kiezelstrand van Psalidi. Vanuit je bungalow heb je prachtig uitzicht op de diepblauwe Egeïsche Zee en de Mediterrane kustlijn. Natura Park Village Hotel & Spa heeft een uitnodigend zwembad waar je lekker in kunt afkoelen. De dagen zijn goed gevuld met heerlijk eten. Alle maaltijden en drankjes zijn inbegrepen. Zo hoef je nergens over na te denken en alleen maar vakantie te vieren!

Kamertypes

2-persoonskamer tuinzijde algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer tuinzijde superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 26m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voor alleengebruik tuinzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 23m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer zwembadzijde
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer max 4 personen 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 36-40m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie aantal 2 (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 2) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer superieur 2 ruimtes (2x connected double room)
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 54m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie aantal 2 (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (aantal 2) (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s)
  • kamers met tussendeur: 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed 195 x 85 cm)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • 2e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
suite privézwembad
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 48-50m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • privézwembad (zoet water) (ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 1 x tweepersoons bedbank)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 176
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 28
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 1) hoofdgebouw
  • televisiehoek
  • parkeerterrein
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • handdoekenservice: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
Kinderen
  • speeltuin
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 10,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • borg handdoekenservice: circa 5,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant (geopend van 19:30 tot 22:00 uur, van woensdag 15 mei 2024 t/m dinsdag 15 oktober 2024) (aantal 1) (reserveren noodzakelijk), buffet restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar geopend van 08:30 tot 00:00 uur (aantal 1), pool/snackbar geopend van 10:00 tot 22:00 uur (aantal 1)
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • tennisbaan (aantal 1) (niet overdekt, overdag gratis)
  • tafeltennis (gratis)
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 10:00 tot 18:00 uur, (toegang vanaf 16 jaar) (toegang tegen betaling): sauna, turks stoombad, jacuzzi binnen verwarmd, zwembad (aantal 1) (zoet water), massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • jacuzzi (aantal 5) buiten (aantal 1) niet verwarmd
  • fitnessruimte (gratis)
  • aquagym (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 2, oppervlakte: ca. 72 m² en 21 m²)(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 10:00 tot 18:00 uur, oppervlakte: ca. 820 m² en 160 m²)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

All-inclusive

Alle maaltijden in buffetvorm
*Ontbijt 07.00 - 10.00 uur
*Lunch 12.30 - 14.00 uur
*Snacks 10.00 - 18.00 uur
*Diner 19.30 - 21.30 uur
*Thalassa à la carte restaurant (reservering vereist. Open van midden mei tot midden oktober)
*Lokale (non-) alcoholische dranken 10.00 - 23.00 uur

7
40 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
7,1
Verblijf
6,6
Kinderen
7,3
Locatie
6,8
Overige faciliteiten
7,5
Personeel
6,5
Prijs/kwaliteit
7,5
Schoon
6,8
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kos

Ontdek Kos

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 5,5 kilometer
Afstand tot Barstreet circa 5,5 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 28 kilometer
Afstand tot bushalte circa 25 meter: naar Kos town
Handig om te weten
Een groot aantal ligbedden staat gratis tot je beschikking rondom de zwembaden en op het strand op basis van beschikbaarheid.
Vucht informatie

Je vliegt naar Kos. De vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Tijdens de vlucht zijn de maaltijden/drankjes niet inclusief. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden van de luchthaven van Kos naar je accommodatie zijn als volgt:Kos-Stad - ongeveer 45 minutenMarmari - ongeveer 30 minutenTigaki - ongeveer 25 minutenMastichari - ongeveer 20 minuten Kardamena - ongeveer 15 minuten
Vluchtschema
Je ontvangt de tickets met daarop het vluchtschema ongeveer een week voor vertrek. De vluchttijden die op de website getoond worden bij boeking zijn steeds onder voorbehoud en kunnen wijzigen tot een dag voor afreis.
E-tickets
Sunweb verzendt ongeveer één week voor vertrek de tickets per e-mail. Deze tickets kan je zelf uitprinten en hiermee check je in bij de incheckbalie van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij. Bij de e-tickets tref je ook de overige belangrijke reisinformatie aan. Indien je hebt aangegeven de tickets per post te willen ontvangen, dan printen wij de e-tickets uit en sturen we deze op. Voor een vlotte incheckprocedure is het belangrijk dat je de e-tickets uitknipt op de aangegeven stippellijntjes.

Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Op het ticket van de gehuwde dames dient alleen de meisjesnaam te staan die ook in het paspoort of op de identiteitskaart staat. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.