8,0

  • Aan de boulevard
  • Lokale gerechten
  • Spa met sauna en jacuzzi

Hotel Best Sabinal ligt in het toeristische centrum van Roquetas de Mar, direct aan de gezellige boulevard. Het luxe hotel heeft uitzicht op het prachtige strand dat helemaal doorloopt tot aan het oorspronkelijke centrum.

De comfortabele kamers van Hotel Best Sabinal zijn netjes ingericht en een deel van de kamers kijkt uit op zee. Voor een frisse duik is er een groot zwembad met daar omheen een ruim terras waar je heerlijk kunt relaxen in het zonnetje. Even rustig wegdromen kan tijdens een bezoekje aan de mooie spa met sauna, stoomcabine en verwarmd zwembad.

In het restaurant, dat uitzicht heeft op zee, staat elke avond een internationaal buffet voor je klaar. Ook kun je kiezen voor lokale lekkernijen of een smakelijk stukje verse pizza direct uit de oven. Op het terras van restaurant La Palapa, dat naast het zwembad zit, kun je genieten van huisgemaakte specialiteiten als paella en tapas.

Kamertypes

1-persoonskamer type I superieur
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn
1-persoonskamer type II superieur (Seaview)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
2-persoonskamer type I superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer type II superieur (Seaview)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 2 x éénpersoonsbed 135 x 190 cm
  • balkon met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • apart toilet
  • badkamer met: bad of douche, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 521
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • roomservice
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte, op de kamer
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: gratis van 26-06-2024 tot 25-10-2024
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Optioneel
  • kluisje op de kamer: gratis (ter plekke te betalen)
  • plaats in parkeergarage: (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 1,00 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 10,00 € per persoon per verblijf () (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € per stuk per verblijf (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart
  • tafeltennis
  • animatie
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 10:00 tot 14:00 uur en van 16:00 tot 20:00 uur, (): sauna (tegen betaling), turks stoombad (tegen betaling), jacuzzi (tegen betaling), zwembad, fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) )
  • waterspeelplein

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
  • Maaltijden in buffetvorm
  • Ontbijt van 8.00 - 10.30 uur
  • Lunch van 13.30 - 15.30 uur
  • Diner van 19.00 - 22.00 uur
  • Snacks van 10.30 tot 18.00 uur bij Salon Bar. Van 18.00 tot 22.30 zijn er bij Salon Bar koude snacks te verkrijgen
  • Lokale (alcoholische) dranken 10.30 - 23.30 uur
  • IJsjes van 10.30 - 20.00 uur
  • Middag snacks tot 18.00 uur (fruit, yoghurt en sandwiches)
8
137 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
7,9
Verblijf
8
Kinderen
8,4
Locatie
7,9
Overige faciliteiten
8,2
Personeel
8
Prijs/kwaliteit
7,9
Schoon
8
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa de Almeria

Ontdek Costa de Almería

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand)
In het centrum
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 40 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 30 meter
Handig om te weten
De laatste foto's zijn van het kleine attractiepark naast het hotel. Als je bij het park je polsbandje van het hotel laat zien, dan krijg je circa € 5,- tegoed.
Vucht informatie

Je vliegt naar Almeria. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Tijdens de vlucht zijn maaltijden en/of drankjes niet inbegrepen.Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. In Vera en Mojacar is geen reisleiding aanwezig. Vanuit Vera en Mojacar kan je hierdoor geen excursies boeken.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Aguadulce - ongeveer 30 tot 40 minutenRoquetas de Mar - ongeveer 45 tot 60 minutenMojacar - ongeveer 70 minutenVera - ongeveer 75 minutenAlmerimar - ongeveer 90 tot 120 minuten
TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de 'Reisinformatie' - 'De vliegreis' op deze website.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.