8,0

  • Prachtig uitzicht over de kust
  • Geweldige tapascultuur
  • Kinderzwembad met glijbanen

Hotel Playadulce ligt vlak bij het strand: je hoeft alleen maar de weg over te steken en je staat al op de boulevard. In de buurt vind je een aantal goede restaurants, maar met name in de haven 2 km verderop is er veel te beleven.

Voor een frisse duik heeft Hotel Playadulce een zwembad met waterval en jacuzzi en de waterpret voor kinderen begint in het kinderzwembad met waterglijbanen. Om de smaakpapillen te prikkelen kun je terecht in het Andalucía buffetrestaurant.

Houd je van activiteiten, dan zit je hier goed, want er is een spetterend animatieprogramma. Voor de allerkleinsten begint het feest al direct in de ochtend want dan kunnen zij ontbijten met mascotte Delfi. Later op de dag worden er voor hen leuke spellen en thema-feestjes georganiseerd bij de miniclub. Ook als je al wat ouder bent zijn er verrassende activiteiten: van familiespellen en karaoke tot 80’s disco shows en Caribische avonden. Thema's worden niet alleen uitgewerkt op feestjes, er is zelfs een aantal kamers helemaal omgetoverd tot het Wilde Westen. De foto's in deze kamers zijn van films die (deels) in de regio zijn opgenomen. Perfect voor de cowboys en girls onder ons.

Kamertypes

2-persoonskamer 1-ouder kamer
geschikt voor 1 tot 2 personen max. 1 volwassene en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer algemeen type B
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 24m²
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad en douche, föhn
2-persoonskamer algemeen type M (EXTRA RATE/Revenue Room)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad en douche, föhn
2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer superieur front zeezijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche
familiekamer comfort 1 ruimte (Wild West)
geschikt voor 3 tot 6 personen max. 3 volwassenen en 3 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 25m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • verwarming
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 6 slaapplaatsen (1 stapelbed (2 x 1-persoonsbed); 2 x frans bed, ± 1.40m)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn
  • 2e badkamer met bad, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 201
  • totaal aantal verdiepingen: 10
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer)
  • roomservice (tussen 11:00 en 15:00 uur)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • souvenirwinkel
  • wasgelegenheid
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 2 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
  • verwarming: gratis
  • borg handdoekenservice: 10,00 € per stuk per verblijf
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel (beperkt beschikbaar)
  • speeltuin
  • mini club, van 3 t/m 6 jaar, van dinsdag 11 juni 2024 t/m zondag 1 september 2024
  • kids club, van 7 t/m 11 jaar, van dinsdag 11 juni 2024 t/m zondag 1 september 2024
  • junior club
  • teenage club, van 11 t/m 14 jaar
Optioneel
  • kluisje op de kamer: circa 4,00 € per dag (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: op aanvraag (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1), buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar, engelse pub
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart (tegen betaling)
  • minigolf
  • tennisbaan ()
  • tafeltennis
  • beachvolleybal
  • jeu de boules/petanque
  • animatie, voor kinderen
Wellness
  • jacuzzi buiten
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad(verwarmd)
  • buitenzwembad (aantal 1)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen

Verzorging

Drankjes zijn inclusief zijn tijdens de maaltijden (water, lokaal bier, huiswijn, frisdrank en sap). 
Halfpension
All-inclusive
* ontbijt, lunch en diner in buffetvorm met showcooking
* ontbijt 8:00-10:00 uur
* lunch 13:30-15:30 uur
* diner 19:00-21:30 uur
* lokale (non-) alcoholische dranken tijdens de maaltijden en in de bar
* de bar is geopend tot 24.00 uur en in de periode 28.06 - 08.09 tot 01.00 uur
* tapas van de dag 12.00-15.00 uur
* chips en ijs 11.00-19.00 uur
* broodjes 17.00-19.00 uur
* all inclusive gaat in om 12.00 uur op de dag van aankomst en duurt tot 12.00 uur op de dag van vertrek
8
69 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
7,9
Verblijf
8,2
Kinderen
7,9
Locatie
7,7
Overige faciliteiten
8,1
Personeel
7,7
Prijs/kwaliteit
8,4
Schoon
7,8
Vakantie algemeen

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa de Almeria

Ontdek Costa de Almería

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 37,7 kilometer
Afstand tot treinstation circa 12,7 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 450 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 450 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 25 meter
Handig om te weten
  • Let op! Het hangt het hele seizoen af van het weer & de bezetting in het hotel of de glijbanen open zijn
Vucht informatie

Je vliegt naar Almeria. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Tijdens de vlucht zijn maaltijden en/of drankjes niet inbegrepen.Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. In Vera en Mojacar is geen reisleiding aanwezig. Vanuit Vera en Mojacar kan je hierdoor geen excursies boeken.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Aguadulce - ongeveer 30 tot 40 minutenRoquetas de Mar - ongeveer 45 tot 60 minutenMojacar - ongeveer 70 minutenVera - ongeveer 75 minutenAlmerimar - ongeveer 90 tot 120 minuten
TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de identiteitskaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de 'Reisinformatie' - 'De vliegreis' op deze website.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.